© Adalya Medya 2021

25 Yıl Sonra Döndükleri Dünya Şampiyonasına Mağlubiyetle Başladılar

Türkiye 20 Yaş Altı Kadın Hentbol Milli Takımı, Çin'in Jinzhong kentinde düzenlenen 25. IHF U20 Kadınlar Dünya Hentbol Şampiyonası D Grubu'ndaki ilk maçında Güney Kore'ye 32-29 mağlup oldu.

25 yıl aradan sonra yeniden Dünya Şampiyonası'nda mücadele eden ay-yıldızlılar, karşılaşmanın ilk yarısını 14-10 geride tamamlarken, ikinci yarıda ortaya koyduğu mücadeleye rağmen sahadan mağlubiyetle ayrıldı.

Turnuva öncesinde Türkiye'deki hazırlıklarını tamamlayarak Çin'e giden Milliler, organizasyona umutlu bir başlangıç yapmayı hedefliyordu. Takımın önemli isimlerinden Antalyalı Seval Bozova da performansıyla dikkat çekerken, Ay-yıldızlı ekip ilk maçta istediği sonucu alamadı.

D Grubu'ndaki ikinci sınavına çıkacak olan Türkiye, 25 Haziran Perşembe günü TSİ 06.45'te İspanya ile karşı karşıya gelecek. Milliler, gruptan çıkma yolunda kritik önem taşıyan mücadelede ilk galibiyetini arayacak.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER