YOL İŞ’te yeni başkan Halit Özdemir
GÜNDEMTürkiye Yol İş Sendikası Antalya 1 Nolu Şubesi’nin 13. Olağan Genel Kurulu’nda yapılan seçim sonucunda Halit Özdemir Şube Başkanlığına seçildi. Halit Özdemir 56 oy alırken, Ali Özkan 50, Cemil Ünal ise 4 oyda kaldı.
Türkiye Yol-İş Sendikası Antalya 1 Nolu Şubesi’nin 13. Olağan Genel Kurulu Renex Otel’de gerçekleştirildi. Genel kurulda mevcut başkan Cemil Ünal, Ali Özkan ve Halit Özdemir başkanlık için yarıştı. 113 delegeden 110 delegenin oyu geçerli sayıldı. Yapılan sayım sonucunda Demokrat Parti’nin 2024 yılında Kemer Belediye Başkan adayı da olan Halit Özdemir oyların 56’sını alarak sendikanın yeni başkanı oldu. Sendikanın Şube Sekreteri Ali Özkan 50 oy alırken, 3 dönemdir başkan olan Cemil Ünal sadece 4 oy alabildi.
Antalya Karayolları 13. Bölge Müdürlüğü Makina İkmal Baş Mühendisliği’nde görev yapan Özdemir, “Bugüne kadar sendikamıza emek veren, taş üstüne taş koyan herkese şükranlarımı sunuyor, birlik ve beraberlik içinde daha güçlü yarınlara ulaşacağımıza yürekten inanıyorum. Delegelerimizin takdiri ile bu onurlu görevi ifa ederken tüm üyelerimize eşit mesafede olacağım, sendikal anlamda arkalarında bir güç olduğunu hissetmelerini sağlayacağım.Allah destek verenden de vermeyenden de razı olsun” dedi.
İlginizi Çekebilir