© Adalya Medya 2021

Oğuz Altınkaynak'tan Tandoğan mitingine davet

İYİ Parti Kepez İlçe Başkanı Oğuz Altınkaynak, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu'nun 27 Haziran'da Ankara Tandoğan Meydanı'nda gerçekleştireceği halk buluşmasına katılım çağrısında bulundu. Altınkaynak, tüm Antalyalıları ve Kepezli vatandaşları mitinge davet ettiklerini açıkladı.

Yaptığı açıklamada Türkiye'nin önemli bir süreçten geçtiğini belirten Altınkaynak, hukukun üstünlüğü, demokrasi, milli birlik ve beraberlik ile Cumhuriyet'in temel değerlerine sahip çıkmanın ortak sorumluluk olduğunu ifade etti.

Altınkaynak, "Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu tarafından gerçekleştirilecek büyük halk buluşmasına katılmak üzere tüm vatandaşlarımızı Ankara Tandoğan Meydanı'na davet ediyoruz. Cumhuriyetimizin temel değerlerine, milli kimliğimize, devletimizin üniter yapısına ve milletimizin ortak değerlerine sahip çıkmak için Ankara'da olacağız." dedi.

Açıklamasında mitingin, hukukun üstünlüğü, adalet ve Cumhuriyet değerlerine sahip çıkma amacıyla düzenleneceğini belirten Altınkaynak, "Şerefimiz olan Türk bayrağımızın altında buluşarak birlik ve beraberlik mesajı vereceğiz. Sevdası Türkiye, kaygısı Türkiye olan herkesi bu büyük buluşmaya bekliyoruz." ifadelerini kullandı.

Mitinge katılmak isteyen vatandaşlar için ulaşım desteği de sağlanacağını duyuran Altınkaynak, Kepez İlçe Başkanlığı tarafından Ankara'ya ücretsiz otobüs kaldırılacağını belirtti.

27 Haziran'da gerçekleştirilecek mitinge katılmak isteyen vatandaşların İYİ Parti Kepez İlçe Başkanlığı ile iletişime geçerek kayıt yaptırabilecekleri bildirildi.

Detaylı bilgi için

0 536 367 86 67     0 532 478 01 30  Numaralardan  İletişime Geçebilirler.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER